Szolgáltatások

Marketing tanácsadás
Arculat/Márka építés

Rendezvény/Promóció
Reklámeszközök

Reklámkampányok
Social media építés

Weboldal tervezés
WebShop készítés

Ideje változtatni!

  • Vedd igénybe a piacon fellelhető kommunikációs technikákat, innovatív megoldásokat de mégis maradj egyedi. 
  • Tartsd szem előtt a saját céljaidat és kérj segítséget annak professzionális megvalósításához.
  • Érdemes egy átfogó véleményt kérned a vállalkozásod jelenlegi állapotának felmérése érdekében, hogy kiderüljön a jövőbeni céljaid eléréséhez milyen lépésekre van szükség.
  • Ez most nem kerül Neked semmibe, élj a lehetőséggel kérd a velem való INGYENES KONZULTÁCIÓT.
  • Ezt követően már rajtad áll, hogy mersz e változtatni a cél érdekében, legyen az nagyobb profit szerzés vagy vállalkozás indítás esetén mielőbbi ismertség generálás, jelenléted megteremtése az online térben.

SZOLGÁLTATÁSOK BŐVEBBEN

Marketing tanácsadás
Arculat/Márka építés

Bármelyik szolgáltatásra is van most szükséged , minden esetben érdemes kérned az ingyenes konzultációt, ami átvilágítja a vállalkozásodat. Ennek megfelelően kiderülhet, hogy nem pontosan azokra az eszközökre vagy nem pontosan abban a sorrendben van szükséged , ahogyan azt elsőre gondoltad. Célszerű a tanácsadást minden olyan esetben is kérni, amikor kész vagy változtatni.
Például amikor arculatot szeretnél váltani vagy módosítani vagy még induló vállalkozás vagy és most kerül kialakításra. Az arculat, márkád kialakítása alap pillérét képezi a jövőbeni kommunikációdnak és a piacon való megítélésednek. Nagyon fontos, hogy ebben a kérdésben, alaposan és körültekintően járj el. Itt nem pusztán a logódról van szó és, hogy mi fog állni a névjegykártyádon, hanem sokkal többről. Komplex módon kapsz megoldásokat arra, hogy az arculatod a vállalkozásod minden aspektusában egységesen köszönjön vissza és, hogy valóban a vállalkozásodat tükrözze, egyedi módon, megkülönböztetve a konkurenciától. Itt jó ha tudod, hogy hosszú távra tervezünk, tehát komoly , megfontolt döntésekre van szükség, hiszen ezek a főleg vizuális jellemzők, nem változtathatóak gyakran, jobb esetben a cég hosszú életútjának egyes kiemelkedő szakaszaiban, megtartva a cégre jellemző már jól bevált vizuális alapokat.

Rendezvény/Promóció
Reklámeszközök

Amennyiben a céged profilja megengedi gondolkodhatsz rendezvények szervezésében is. Több éves tapasztalatommal azon leszek, hogy a veled egyeztetett tervek megvalósítása és célok elérése érdekében mindent egy kézben tartsak a tervezéstől a kivitelezésig. Legyen az a rendezvény egy sajtótájékoztató, bemutató, céges rendezvény a dolgozóid részére vagy a már meglévő vásárlóid , jövőbeni ügyfeleid részére. Egy új vállalkozás indítása esetén is hatékony marketing befektetés például egy üzlet/szalon megnyitó, vagy szakmai körökben rendezett kiállításon való részvétel.
Azonban ha egy konkrét szolgáltatást vagy terméket szeretnél reklámozni akkor prómóciós csomagokra, megoldásokra van szükséged. Legyen ez egy hostess prómóció a közterületen, vagy a saját boltodban, üzletedben, vagy online közösségi felületeken .
Ezekhez a rendezvényekhez vagy promóciókhoz sok esetben brandinggelt, azaz a márkáddal ellátott reklámajándékokra van szükség, amit az ügyfeleid vagy jövendőbeli vásárlóid számára készítünk. Itt is számos lehetőség áll rendelkezésre: ügyfél tollak, kulcstartók, ügyfélmappák, stb.
Az reklámajándékokon túl saját reklámeszközökre is szükséged lehet az üzleteben, vagy az ahhoz vezető úton figyelemfelkeltés gyanánt: reklámtáblák, cégtábla, molino, rollup-ok, kirakat matricázás, display-ek, stb.
Neked csak döntened kell én pedig magam és alvállalkozók bevonásával mindent kézben tartok .

Reklámkampányok szervezése
Szocial media Támogatás

Amennyiben egy aktuális termékre vagy szolgáltatásra egy nagyobb volumenű, területi kampányt szeretnél mert megengedi a marketing budget-ed, ne habozz, keress bizalommal. Kiválogatjuk a célcsoportod számára legrelevánsabb ATL és BTL reklámeszközöket. Ez egy nagyon komplex és összetett szervezést és kivitelezést igényel, amiben több éves tapasztalatom van, nagy márkák reklámkampányai révén. Az aktuális szlogen, kampányfotók, reklám kreatívok kitalálása csak az első lépés, ami után döntést kell hoznod a végleges kreatívról, majd arról, hogy pontosan mely media felületek kerüljenek megrendelése. Legyen az rádió spot, vagy közterületi plakát, hirdetés a helyi pláza reklámfelületein, vagy a helyi nyomtatott médiumokban. A megrendelés és kreatív anyagok megfelelő grafikai formátumban való leadása a következő lépés. A kampányod elindulását követően , minden mediafelületről igazoló fotókat kérek be, majd a kampány elérésekre vonatkozó statisztikai adatokat. A kampány végén mindenképen elemezzük a reklámod és a kampányban szereplő eszközöket és azok hatékonyságát, levonva a rövid és hosszú távú következtetéseket.
Természetesen egy reklámkampány nem csak offline, hanem ezekkel a mediafelületekkel párhuzamosan online is futhat., erősítve ezzel a hatást. Manapság szinte nélkülözhetetlen az online jelenlét, ha vállalkozásod van. Mindenkit arra buzdítok, hogy aknázza ki a social media adta lehetőségeket, főleg azért mert ezekre a felületekre a regisztráció ingyenes. A felületek kezelése , azok folytonos fejlesztése miatt szaktudást igényel, ezért legalább a vállalkozásod elején érdemes ezeknek az elindítását szakemberre bízni, addig, amíg beletanulsz a folyamatos saját tartalmak készítésébe és feltöltésére. Vagy legalább a kezdő oldali beállításokat elvégzi neked. Naponta tapasztalom, hogy sokan úgy vannak vele ezt ők is tudják, majd sorra jönnek a kérdések felém a részbeállításoknál, hogy azt mégis, hogyan kell beállítani? azt, hogy lehet összekapcsolni? hogy lehet tartalmat feltölteni, közzétenni, méretre vágni, stb. Itt nem csak azt kell megtanulnod, hogy milyen gombot nyomj meg ahhoz, hogy egyes funkciók működjenek, hanem azt, hogy az arculatodnak, márkádnak, a termékedhez kapcsolódó témának megfelelően szerkessz tartalmakat. Egyáltalán, hogyan fogalmazd meg a mondandódat, milyen színvilágban, milyen betűtípussal, milyen gyakorisággal, milyen hangnemben, stb. Az oldalaid mindegyikén ugyan az a színvilág, forma és stílus tükröződjön vissza, amiből a cégedet bármikor, bárhol felismerik és meg tudják különböztetni.

Weboldal Tervezés
Webshop készítés

A weboldalak és webshopok szerkesztése során a WordPress rendszerét használom, mert nem csak, hogy folyamatosan fejlesztik, hanem azon túl, hogy jó sablon megoldásokkal rendelkezik , végtelen eszköztárral tehetjük egyedivé a weboldaladat vagy a webshopodat. Azt nem kell hangsúlyoznom, hogy egy termék vagy szolgáltatás értékesítésének alapja, hogy rendelkezz saját weboldallal vagy egy olyan webshoppal ahonnan a terméked pár kattintással megrendelhető. Mivel legtöbben már mindent a mobiltelefonunk segítségével intézünk/ rendelünk, nagyon fontos, hogy ezek a felületek mobilra is jól optimalizálhatóak legyenek. Egy facebook vagy egy instagram oldal nagyon hasznosak, de sosem váltja ki a weboldalad, hiszen mindegyik a maga nemében más és más funkciót lát el. Egy jól/igényesen megszerkesztett és az arculatodat/márkádat figyelembe vevő weboldal vagy webshop már félig el tudja adni a termékedet vagy szolgáltatásodat. Nem csak akkor kell erre gondolnod ha még nem rendelkezel weboldallal, mert esetleg most indul a vállalkozás, hanem akkor is ha túl régi az oldalad , azaz elavult. Ilyenkor ezzel egyetemben érdemes az arculatodat/márkádat átgondolni és esetleg egy új weboldal kapcsán már az új arculattal képviseltetni magad.
Mondhatnám azt is, hogy a weboldal a bázis, ahol a termékedről vagy szolgáltatásodról minden információ egy helyen fellelhető. A webshopod pedig ezeken felül az online piactered, ahol az alap termékek értékesítésén túl akciókat/kedvezményeket is adhatsz a vásárlóidnak. A regisztrált felhasználóidat pedig újra és újra meg tudod szólítani a hírlevél funkciók segítségévél. Számos bővítmény és kosárelhagyó technika segít abban, hogy minél több vásárlód legyen. Az oldalakat elkészítem, kezelem, de a későbbiekben a kész oldalak szerkesztését Te is megtanulhatod. A kezelő felület felhasználó barát, ezért hasznos ha te is képben vagy ha bármi fennakadás lenne vagy sok a terméked, ami folyamatos feltöltéseket igényel.